faq

jak mogę przejść do 1916 energia?

telefon na infolinię
  • Dzwonisz pod numer: 22 291 1916
  • Konsultant przedstawi Ci ofertę oraz płynące z niej korzyści.
  • Następnie poprosimy Cię o podesłanie zdjęcia lub skanu faktury – w celu przygotowania umowy i wpisania poprawnych danych.
  • Wybierasz gdzie chcesz odebrać umowę – w Legia FanStore lub wyślemy kuriera pod wskazany adres. Podpisujesz umowę oraz pełnomocnictwo konieczne do przeprowadzenia procesu do zmiany sprzedawcy. My załatwiamy wszystkie formalności za Ciebie.
  • Po zakończeniu procesu zmiany sprzedawcy, poinformujemy Cię o tym fakcie telefonicznie i drogą mailową.
  • Przyjdź do Legia FanStore na stadionie. Zabierz ze sobą kopię ostatniej faktury.
  • Konsultant przedstawi Ci ofertę na prąd i/lub gaz oraz płynące z niej korzyści.
  • Podpisujesz umowę oraz pełnomocnictwo do przeprowadzenia procesu zmiany sprzedawcy, a my załatwiamy wszystkie formalności za Ciebie.
  • Po zakończeniu procesu zmiany sprzedawcy, poinformujemy Cię o tym fakcie telefonicznie i drogą mailową.

pamiętaj!

Zmiana nie wiąże się z wymianą instalacji, czy wymianą liczników/gazomierzy.
Jest to proces tak samo prosty, jak zmiana operatora telekomunikacyjnego, czy dostawcy Internetu.

CO MAM ZROBIĆ,
BY PRZEJŚĆ DO
1916 energia?

Wystarczy, że się z nami skontaktujesz pod numerem 22 291 1916 lub poprzez formularz kontaktowy na www.1916energia.pl Możesz też przyjść osobiście do Punktu Obsługi Klienta 1916 energia w Legia FanStore.

CO JEST POTRZEBNE,
BY PRZENIEŚĆ RACHUNKI?

Jedynie ostatnia faktura za prąd i/lub gaz.

CZY WIĄŻE SIĘ TO
Z DODATKOWYMI
KOSZTAMI?

Zmiana sprzedawcy jest bezpłatna.

KIEDY DOWIEM SIĘ,
ŻE PRZENIOSŁEM SIĘ
DO 1916 ENERGIA?

W chwili, gdy nastąpi zakończenie procesu zmiany sprzedawcy wyślemy do Ciebie stosowną informację.

JAKIE FORMALNOŚCI
MUSZĘ SAM ZAŁATWIĆ?

Wszystkie formalności związane ze zmianą są po naszej stronie, czyli kontakt z dotychczasowym sprzedawcą, wysłanie wypowiedzeń, itd. Ty podpisujesz tylko umowę oraz pełnomocnictwo upoważniające nas do realizacji procesu zmiany sprzedawcy. Na żadnym etapie nie będziesz angażowany w załatwianie formalności.

Podmiotem odpowiedzialnym za sprzedaż energii elektrycznej i gazu ziemnego, a następnie prawidłowe jego rozliczanie, fakturowanie, odpowiadanie na wszelkie zapytania jest Hermes Energy Group S.A. – polski sprzedawca gazu ziemnego i energii elektrycznej - największy, niezależny podmiot na tym rynku. Spółka obsługuje ponad 70 tysięcy Klientów Indywidualnych i Firm - od małych piekarni, przez samorządy, po największych odbiorców przemysłowych. Posiada pełne i profesjonalne zaplecze, gwarantujące najwyższy poziom obsługi Klientów. Spółka zajmuje 159 miejsce na liście 500 największych polskich firm wg dziennika „Rzeczpospolitej”. Jest również członkiem Towarzystwa Obrotu Energią.
Legia Warszawa nie jest sprzedawcą prądu i gazu. Za cały proces sprzedaży energii elektrycznej lub gazu ziemnego jest odpowiedzialny partner biznesowy – Hermes Energy Group S.A., który pod marką 1916 energia będzie prowadzić pełną obsługę Klientów, w tym podpisywanie umów, wystawianie i rozliczanie faktur, udzielanie wszelkich odpowiedzi na zapytania i reklamacje. Tematy związane z prądem lub gazem należy kierować pod nr infolinii 22 291 1916. Nie kontaktujemy się w tych sprawach z Klubem.
Oferta specjalna 1916 energia jest skierowana do wszystkich Kibiców Legii Warszawa w całej Polsce. Warunkiem skorzystania z oferty jest posiadanie tytułu prawnego do korzystania z nieruchomości, do której podłączony jest prąd lub gaz.
Możesz skontaktować się z nami na dwa sposoby: dzwoniąc na naszą infolinię pod numerem: 22 291 1916 lub wypełniając formularz kontaktowy na stronie www.1916energia.pl – oddzwonimy do Ciebie i przedstawimy ofertę! Następnie przygotujemy umowę, którą będziesz mógł podpisać i odebrać osobiście w Punkcie Obsługi Klientów w Legia Fanstore lub wyślemy Ci dokumenty kurierem. Wszystkie formalności w całym procesie załatwimy w Twoimi imieniu.
Oczywiście! Naszą ofertę kierujemy do wszystkich, którzy chcą mieć tańszy prąd i gaz.
Prąd i Gaz to produkt jak każdy inny, dlatego warto regularnie sprawdzać, jaką cenę oferują inni sprzedawcy. Może się bowiem okazać, że sporo za niego przepłacamy. W 1916 energia otrzymasz atrakcyjną ofertę cenową, a przy tym wszystkie formalności związane ze zmianą zrealizujemy w Twoim imieniu.
Szczegóły znajdziesz w zakładce Oferta Energii Elektrycznej / Paliwa Gazowego.
Twój czas jest dla nas bardzo cenny, dlatego wszystkie formalności związane z procesem zmiany sprzedawcy zrealizujemy za Ciebie! Wystarczy, że podpiszesz z nami umowę i upoważnisz nas do reprezentowania Ciebie przed Twoim obecnym sprzedawcą i dystrybutorem. Po zakończeniu całego procesu poinformujemy Cię o rozpoczęciu obsługi przez 1916 energia.
Hermes Energy Group S.A. czyli podmiot odpowiedzialny za sprzedaż energii elektrycznej i gazu pod marką 1916 energia to jeden z największych sprzedawców gazu ziemnego i energii elektrycznej w Polsce. Jest to firma prywatna, mająca bardzo wysokie kompetencje w handlu gazem i energią elektryczną w Polsce. Dokonuje zakupów energii m.in. w kontraktach długoterminowych, co pozwala później oferować konkurencyjne stawki dla Klientów.
Zmiana sprzedawcy jest bezpieczna i uregulowana prawnie. W trakcie zmiany sprzedawcy nie występują jakiekolwiek przerwy w dostawie prądu lub gazu, a jego jakość pozostaje taka sama. Nie powoduje ona również zmian w instalacji. Ciągłość dostaw, poziom mocy oraz jakość prądu i gazu jest gwarantowana przez Operatora Systemu Dystrybucyjnego (OSD) w danym regionie. Obowiązkiem Sprzedawcy jest zakup energii elektrycznej i gazu ziemnego, następnie prawidłowe rozliczanie Klientów oraz jak najwyższy poziom ich obsługi. Nawet w przypadku ekstremalnym, gdy Sprzedawca przestaje świadczyć usługi z dnia na dzień, Klient jest chroniony prawnie, bo obowiązki Sprzedawcy przechodzą na dystrybutora lub sprzedawcę rezerwowego. Nie ma to wpływu na wstrzymanie dostaw gazu lub odcięcie prądu. Klient jest zabezpieczony ustawowo.
Proces zmiany sprzedawcy uzależniony jest od okresu wypowiedzenia umowy z Twoim dotychczasowym sprzedawcą. Zwykle w przeciągu 2-3 miesięcy od podpisania umowy powinieneś być już u nas.
Koszt przejścia do 1916 energia wynosi 0 złotych. Nie ponosisz żadnych dodatkowych opłat, a możesz tylko zyskać! To kolejny po naszej ofercie argument, by dołączyć do naszej drużyny klientów!
Potrzebujesz jedynie dowód osobisty oraz ostatnią fakturę za prąd/gaz.
Nie będziesz otrzymywać dwóch faktur. Z nami podpisujesz tzw. umowę kompleksową sprzedaży i dystrybucji, co oznacza, że rozliczamy na jednej fakturze zarówno koszty sprzedaży, jak i dystrybucji prądu lub gazu ziemnego.
Na wszelkie pytania związane z realizacją umowy odpowiada Biuro Obsługi Klienta pod numerem 22 191 1916. Z Biurem Obsługi Klienta możesz się skontaktować także drogą e-mailową: bok@1916energia.pl lub poprzez formularz kontaktowy umieszczony na stronie www.1916energia.pl
Masz do tego pełne prawo. Wystarczy, że w terminie do 14 dni od zawarcia umowy wyślesz na nasz adres mailowy formularz odstąpienia od umowy. Możesz to zrobić bez podawania przyczyny oraz bez ponoszenia żadnych kosztów.

Zmień sprzedawcę szybko i prosto

Dla Ciebie proces jest prosty i wygodny – wszelkimi formalnościami zajmiemy się my.

Pamiętaj, że gramy do tej samej bramki!

Do pobrania